Přejít k hlavnímu obsahu
Domů

Hlavní navigace

• Domů
  • Start
  • Fotobazar
  • Manuály
  • Fotoexpedice a školení
  • Diskuse
  • Blog
  • Fotogalerie
  • Prémiové členství
  • Jsem v NikonClubu
  • O NikonClubu
  • Kontakty

Drobečková navigace

1. Domů
  2. Fórum
  3. Technika Nikon
  4. Objektivy
  5. Objektiv 70-200 2.8 k nikon D300s

Tady se registrovaným a přihlášeným zobrazuje fotobazar

Na tomto místě vidí registrovaní a přihlášení fotografové bazar - registrujte se u nás také Registrace zdarma.

Objektiv 70-200 2.8 k nikon D300s

Od Martin Šudoma , 15 Březen 2011

Dobrý den, opět otvírám nekonečné téma: jaký objektiv s výše uvedenými parametry k Nikonu D300s. Jsem vášnivý amatér, s teleobjektivem fotografuji převážně sport - požární útok, motocross. Doposud jsem používal sestavu D60 + tamron 70-300 4-5,6. Po výměně za D300s zvažuji, zda se spokojit se Sigmou (stabilizovaná i nestabilizovaná verze) nebo Tamronem, anebo pošetřit peníze a investovat do poslední verze od Nikonu (vše 70-200 f2,8). Několik lidí mi radilo, koupit Sigmu a spokojit se s ní, ale hlavně před koupí neporovnávat s Nikonem, hlavně vzhledem k rychlosti AF.Vím, že se na toto nedá nějak univerzálně odpovědět, zajímaly by mě spíš názory lidí, kteří tuto problematiky také řešili nebo vlastnili Sigmu, či Tamron a přešli na Nikon, zda je to velký rozdíl. Děkuji za všechny názory, Martin.

• Pro vkládání komentářů se musíte registrovat nebo přihlásit

NEJSTE PŘIHLÁŠENI

Když se zaregistrujete a následně přihlásíte, získáte možnost publikovat komentáře, vkládat a komentovat fotografie, a mnoho dalších výhod. Využijte toho, je to zdarma.

• Vytvořit nový účet
  • Obnovení vašeho hesla

Fotoexpedice

Fotoexpedice

TÉMATA

• Jak by měl fotit NIKKOR 18-140mm,3,5-5,6G ED?
  • Jak používat tablet na úpravy?
  • dotaz na Allegro
  • Nikon D810
  • Nikon NX Studio 1.7.1, Nikon Picture Control Utility 2 Ver 2.4.15 a Nikon Transfer 2 ver. 2.19.0 - čeština
  • Fotolab
  • Metz 58-AF1 N