Přejít k hlavnímu obsahu
Domů

Hlavní navigace

• Domů
  • Start
  • Fotobazar
  • Manuály
  • Fotoexpedice a školení
  • Diskuse
  • Blog
  • Fotogalerie
  • Prémiové členství
  • Jsem v NikonClubu
  • O NikonClubu
  • Kontakty

Drobečková navigace

1. Domů
  2. Fórum
  3. Technika Nikon
  4. Digitální zrcadlovky
  5. Rady pro SONY konvertitu - jaké tělo (D300 nebo D700) + jaké skla?

Tady se registrovaným a přihlášeným zobrazuje fotobazar

Na tomto místě vidí registrovaní a přihlášení fotografové bazar - registrujte se u nás také Registrace zdarma.

Rady pro SONY konvertitu - jaké tělo (D300 nebo D700) + jaké skla?

Od petrmac , 9 Listopad 2010

Zdravim,

Jsem fotograf amatér a fotím cca 2 roky. Aktálně používám techniku SONY plus pevná stará Minoltí skla (50/1.7, 24/2.8) a vyjímečně zoom 70-210/4 (beercan).
Od Sony jsem předtím koupil entry level A-200 z druhé ruky a ta již zastarala (jak morálně - přerostl jsem možnosti, tak fyzicky - 50k+ cwaků a je otázkou, kdy mi klekne).

Fotím převážně lidi (nejčastěji moje děti a když je čas, tak se domluvím s modelkou, velmi ojediněle street).
Obecně nemám dostatek času na vysedávání v přírode a focení krajinek a wildlife (a ani to neumím). Video mě aktuálně nezajímá.

K upgradu jsem se již rozhodl a mám v úmyslu opustit Sony (z několika důvodů: např cena skel, orientace na consumer/entry level těla... ).
V úvahu připadá Canon a Nikon. Vzhledem k tomu, že mé focení bývá často akčnějšího rázu (běhající děti) a Nikon má lepší AF, je volba jasná.

Teď jen uvažuju nad tím, jakou sestavu pořídit. Rozpočet není neomezený a mohu vynaložit max 30 - 40k + to za co bych prodal současnou sestavu.
Nechci už entry level tělo protože se bojím, že by mi možnostmi nestačilo. Uvažuji nad D700 / D300 - takže dilema FX/DX.
Vzhledem k tomu, že fotím většinou na plnou díru a baví mě hrát si s hloubkou ostrosti, přikláním se spíše k FX.

Na profi skla v této chvíli nemám, ale nechci kupovat něco, co by bylo za pár let na vyhození.